Хто має поширювати бібліотечний контент?
Svitlana V. Nazarieva (2016-12-01)
Гарна робота, Ольга. Так приємно зустріти однодумця. Дуже сподобався розділ Вашого сайту "Лекції кращих університетів світу", додамо такий і на своєму сайті.
А щодо мотивування працівників до цієї роботи - то справді проблема, яка не вирішується одночасно. По-перше, вважаю, треба навчатись самому, щоб мати змогу , як і ізраїльські командири, командувати :"Роби як я")) По-друге, давати змогу колегам навчатися, щоб бачили, що бібліотечний світ змінився, а не керівник щось вигадав. По-третє, хвалити, хвалити, хвалити)) Я читала статистичні дані по бібліотекам внз США - в середньому 25 % штату займаються просуненням бібілотеки у віртуальний простір, створюють контент для інформаційного канала для певної аудиторії. Але поширення цього контенту - справа всього колективу бібліотеки, я в цьому певна. А це можливе лише за наявності командного, або, як зараз кажуть, корпоративного духу у бібліотеці.